Saved in:
Bibliographic Details
Title:Symbole als Instrumente der Markenführung
eine kommunikations- und wirtschaftswissenschaftliche Analyse unter besonderer Berücksichtigung von Stadtmarken
From: Andreas Müller
Person: Müller, Andreas
Verfasser
aut
Main Author: Müller, Andreas (Author)
Format: Thesis Book
Language:German
Published: Wiesbaden Springer Gabler 2012
Series:Innovatives Markenmanagement 37
Subjects:
Online Access:http://deposit.dnb.de/cgi-bin/dokserv?id=4047924&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025128698&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Physical Description:XXII, 279 S. graph. Darst. 210 mm x 148 mm, 395 g
ISBN:9783834939852
3834939854
Table of Contents

Ausleihbestand Seybothstrasse

Holdings details from Ausleihbestand Seybothstrasse
Call Number: F 03 QP 611 M946 Floor Plan
Copy 1 uneingeschränkt entleihbar Available